Friskis & Svettis :)

Den första Oktober var jag somsagt på Nova. Köpte ingenting för trodde inte att jag hade pengar.. men det hade jag ju såklart visade det sig sen när jag kollade mitt konto :( aja, simpan köpte iaf en heeeel del. Najs. Kom hem så käkade vi kräftor och pluggade liteeee :)



Igår, andra oktober, så åkte jag först till skolan, lång dag tills klockan 4. Massa nya prov och uppgifter, kände verkligen på läxfronten att jag går i gymnasiet :( haha.. Efter skolan så hämtade mamma mig där så körde vi till stan för att hämta frida på hennes praktikplats. Kollade lite på Zara, äääälskar den butiken. oh.. Ja sen åkte vi direkt till friskis och svettis. Köpte det årskortet :D Äntligen! Vi tränade direkt då klockan 6. Riktigt jobbig och bra träning, är skit glad att vi köpte det :D Efteråt duschade vi och bastade sen åkte vi och köpte kycklingkebab, eller ja någon slags sån. :P Och sen körde mamma mig till simpa så chilla vi mest, såg bla Ice Age 3 hahah skiiiit ball :D



Idag den tredje Oktober har jag inte gjort särskillt mycket. Sitter i vardagsrummet och dricker te, det är allt. Blir en chill helg kan jag ge mig tusan på hehe. Nä men klockan 3 idag ska jag och frida sticka och träna, sen ikväll får vi se hur det blir. Orkar inte sitta hemma imed det är helg, man får ju lite ångest då. Men ja vi får se :) har iaf fett med träningsvärk sedan gårdagen, men det älskar jag att ha för då vet man att det har gett resultat :D haha, ne nu ska jag nog sova lite. gick upp alldeles för tidigt imorse :( pusss (L)


Antagligen världens fulaste bild-redigering, men har man tråkigt så har man haha :( ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0