Onsdag..

Igår var jag med Simon hela dagen bara. Chillade, sen på kvällen stack vi ut och träffade Anna ett tag och så köpte vi massa frukt sen gick vi hem och gjorde chokladfoundue, över puuuuuuuuuuuuul hehehe skoja men det är skit gott :)

Imorse kändes det som att klockan ringde mitt i natten, men nej klockan var nästan 7. Pallrade mig upp och stack till skolan. Glatt nog så upptäckte jag kajjan och issan att det inte var någon idrott. Detta innebar att vi fick sluta klockan halv 1 idag :D

Kom hem för en stund sedan. Lyssnar på musik i den anläggningen jag tänkte ha på Fredag och på de brända skivorna.. ooooh så härligt hahah. men vi får se vilka högtalare det blir imed den ena av de jag har är sprängd så om jag bara har ena igång så blir det kanske överhettat och sånt, men vi får se helt enkelt :D

Nu ska jag snart sticka och träna, sen efter sticker och och pluggar hos simpaaaaaaaa, puss (L)


min nya varma sköna halsduuuuk






nya skinjackan och nya ringarna .. :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

ih det låter mysigt! :)

jag pluggar, har stort prov på fredag, blir väl att försöka sova snart praktik imorgon så rätt lång dag! :(

2009-10-07 @ 22:30:26
URL: http://casseli.blogg.se/
Postat av: Emelie

var kommer jackan ifrån?

2009-12-05 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0