Ledig Måndag :D

Var somsagt ledig idag, riktigt skönt :D

Igår stack frida och jag först ut med sara och philip en stund :) senare på kvällen kom Elin så chillade vi littaaa, stack ut en stund och bara tog det lungt. Skrattade som ett svajn på kvällen och så kollade vi på Sunes jul på youtube hahah. riktigt kul. Sen sov elon hääär.

Imorse vaknade vi vid kvart i 11, skulle träna i malmö klockan 12, spinning! Riktigt härligt att få det gjort. Sen mötte jag och frida upp Elin inne i stan så shoppade vi loss idag. Köpte en heeeel del...





Blandannat detta, En börs/väska från Gina Tricot. 150 :- (se bild 1)
Underkläder från hm, 3 par trosor och en bh. 250 :- (se bild 1)
Skinnjacka från Zara. 550 :- (se bild 2)
Halsduk från Zara. 130 :-
Kofta från Zara. 400 :- (se bild 2)
Ringar från hm 30 :-
Och så köpte jag ett par vinterstövlar på Din Sko men de ska jag byta..

Förövrigt är jag rätt nöjd med vad jag köpt faktiskt :) Var så trött i kroppen, var i stan tills ungefär klockan 7. Tänk då på att jag åkte in vid 11 :P

Direkt efter stan stack Elin och jag hem till henne och käkade panerad fisk med potatismos. Skit gott, hennes morfar hade själv fiskat upp fisken hoho :) Sen kom frida och mötter mig med alex så gick vi hem. Har nyss snackat länge i tele och sett Hollywood Fruar. Soooooft :) Skola imorgon... heråå :D


Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

absolut hihi.

vad har du för dig? :)

2009-10-06 @ 13:11:03
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0