Söndags trött hehe..

Okej jag säger det nu innan ni tror att jag inte vet hur man gör mellanrum men mitt tangentbort är fettt trögt så ibland blirdet litta missar så ni vet :P

I fredags var det somsagt fest, själv hade jag kul men hände lite grejor som gjordemiglite opepp men det löste sig senare :) Verkade iaf som om alla som varhär hade väldigt kul ochdet är huvudsakentycker jag :D Tack iaf allihopa (L)


jag och alla de bästa :D


och igen :D.. Först var det bara vi tjejer sen kom resten efter ett tag :) tack igen (L)

igår (Lördag) var vi jätte trötta allihopa. Simon Frida Emmeli ochjag började med att städa lite och så. Sen kom morfar lite och mamma senare. Var ju rääääääätttså stökigt om man sägerså... aja :)
När vi varför trötta så stack jagvikki och simon till kiosken ochåt kebab och pommes mmmm (L)  heheheh sen gick vi hem, chilla, jag tog en dusch för detvar fett äckligt i hela huset så man kände sighelt ofräsh. :P Sen stack simme någongång under dan så jag mamma frida ochella åt macktårta,, haha minns inte vaddet heter :P Sen kladdekaga, vi softade kollade tv och tog det lungt.

Sen vid halv 8 stack jag hem till sara, där philip vikki och tim också var. Så åt vi chokladfoudue ochkollade sverige-danmark. Helvettteeee att de förlorade ju :/ .. Aja sånt e livetttt hohoho.

Idag (lördag) Vaknade jag med super mycket ryggont. Fattar inte har inte.  sovit så gott pga det men ja, så åt jag frukost,, pratade med ella. aw som hon kan snacka jättesööööööööööööt (LLL)

Nu börjar det förövrigt närma sig flytten.. på Torsdag flyttar vi :D WIIIE längtar. Endast 3 dagar! så  sjukt.. har bott i lilla åkarp hela mitt liv inprincip :P men det blir kul med lite förändring. jajajja nu ska jag packa lite grejor och städa. ha de bra (L)


Kommentarer
Postat av: Hanna Marbe

tack själv bebis!:D:D

2009-10-13 @ 21:18:27
URL: http://hannamarbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0