Stan med Vikkan

Har varit i stan hela dagen idag med Greeeken, najs somfan :) Köpte biljetter till Etagé som är imorgon, ska ändå bli kul men ja, Etagé är väl egentligen ute ur världen nu men det var så längesedan så ska bli kul att dansa lite med de jag ska dit med hoho :)


bild från förra vintern på vikki och mig hah..

Hittade ett par jätte fina skor idag som jag ska köpa imorrn, höga svarta. Sen ett par uggs-liknande som jag också ska köpa imorgon när jag får mina moneys :) najs. Dock ser skorna inte ut riktig som på bilden (tycker jag) men ja, något liknande :) uggsen ska vikas upp för att bli som finast och de andra skorna ska jag inte använda mer än på fest osv :P
Var där till 4 tiden, sen hem till pappa och käkade med honom och hanna :) över gott




 Nu ska jag snart iväg igen :) inget spec att berätta faktiskt mer än att ni måste se filmen nedan, så förjävligt.... 
vi syyynes HAJ!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara några frågor :)



vilken linje går du och vilket gymnasie?

Kan du inte visa upp din garderob och ditt rum?

Kan du inte också visa dig hur du sminkar dig?



Kram!

2009-11-01 @ 17:55:05
Postat av: Anonym

jag har bara några frågor :)



vilken linje går du och vilket gymnasie?

Kan du inte visa upp din garderob och ditt rum?

Kan du inte också visa dig hur du sminkar dig?



Kram!

2009-11-01 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0