Tisdag :)

Igår tränade jag gympa och såg flightplan senare på kvällen, riiiiiktigt bra film, har dock sett den innan men det kvittar :)

Idag var det skola somvanligt. Klippte hela huvuden idag, gick skitbra! :) Bara det som hänt inprincip. Eller mamma frida och jag stack och tränade efter skolan, Indoor Walking. Riiiktigt bra träning! Älskar att man kommit igång :) När vi var klara duschade vi där och sånt sen hem till pappa och käka och nu ska jag ner till rummet och ta det lungt. Är så trött, blir sova tidigt ikväll!

Provet gick jättebra förresten igår, blev heeelt förvånad haha. Nä nu ska jag kila , bull att jag inte har bilder bara men jaja så blir det ibland :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0