Älskar Fredagar :D

Skolan idag var chill :D slutade halv 1 för vi hade inställda lektioner :) Matteprovet gick förövrigt skitbra kändes det som! :)
Åkte till stan med Kajsa och Isabelle efteråt, så käkade vi lunch på Subway, första gången i mitt liv. Riktgit gott faktiskt :)

Efter det följde jag Isabellan till bussen sen tog jag min egen till Botulfs och mötte upp Elin. Hon och jag åkte därifrån till Burlövs Center och kollade runt. Köpte en sådan här t-shirt:



Dock inte min bild och inte riktigt den passformen på tröjan, men i varje fall samma märke. hehe :)

Efter ett tag satte vi oss på Espresso House och chilla, snackade lääängeeee. Mkt soft med lilla Elon :D Åkte hem med bussen vid 4. Nu ska jag in i duschen. Ska nämligen på bio ikvällllll så vi hörs, puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0