BurlövsCenter med Elenis

Igår så gick jag ut och gick en runda på kvällen med Anna och Frida, riktigt skönt, känns att det börjar bli vintr för luften är helt kall och frisk.. Lite skönt, men jag är ju ätt en sommarmänniska. Vintern är härlig i MAX 1 månad haha :(

Imorse så var jag såååå trött.. orkade nt skolan verkligen. Men pallrade mig iväg ändå. Tvättade håret där och fixade det, sen hade vi engelska, arbetsliv och data. Så slutade 14 idag. Riktigt skönt imed vi brukar sluta 16 :) När jag kom hem gick jag bara innanför dörren, ringde elena för jag var så shopping sugen :) Så stack hon och jag till Obs :).. Gjorde av med väldigt mycket pengar där idag känns det iaf som hhoho :(


Köpte två sådanna tröjer til vänster på bilden. En mörkblå och en rosa 400 kronor. RIKTIGT sköna, kommer enkelt bli mitt nya plagg som jag bara slänger på mig när jag inte hinner tänka efter haha. Så sjukt chill
Sen köpte jag en tupbh eller vad man kallar dem, fast i svart. 100 kronor
Ett par öronhängen på Bikbok också, helt vanliga silvriga med en "diamant" hehe
och en sån halsduk som är på bilden fast i svart. Praktiska som tusan 100 kronor.

Det var allt.. men det känndes som jätte mkt mer. haha så skönt att det inte var så mycket ändå då ju :) aja, nu ska jag vila lite. Klockan är snart 18. Ska på fest hos Emil här i Åkarp ikväll så måste slappa lite innan dess OCH hinna fixa Fridas hår, hon ska ju på fest och jag har lovat haha smart! ..ska bli skit kul hos emil iaf imed alla en kompisar från dalslund med flera kommer vara där :D herrå sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0