Can't see myself without you!



Idag har varit en mycket myyyycket tröttsam dag. Hade en fruktansvärd huvudvärk imorse, men tog 2 ipren så det blev bättre. Höll på att somna under Gunillas lektion för den är så jäkla dryg! Vi hade lucnh efter den lååånga lektionen och efter lunch hade va benne mig en lika lång lektion till (W) Bild med STEFAN i 3 jäkla timmar. Det är inte nådigt ska jag säga er..

Nu vill jag bara flytta till Malmöööö och så vill jag att mitt årskort på Friskis& Svettis ska börja gällaaa (det börjar den 1 Oktober). Vill bara komma i form och göra vid nya lägenheten hittan o dittan, skit ball. ser framemot det :D

Nej nu ska jag se klart på TopModel och äta upp min risifruttiiiii, sen ska jag fixa min systers blogg och plugga litta grannarrrrrr , PUSS :)




Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

uschja, men kommer alltid finnas folk som inte vågar stå för vem dom är och vad dom tycker och tänker, fegt nog. :)



hoppas att allt är bra med dig? :)

2009-09-24 @ 18:01:13
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0