Chill med Julie :)

Imorse blev jag väckt vid 10 tiden.. snackade i telefon i ca en timme då. Sen gick jag upp. Var jätte trött, hade egentligen nt alls sovit klart men aja sånt är livet :)


jag och julie <3

Chillade hemma hela dagen, käkade frukost ute i solen med Ella. Snacka om att man fick färg. Det var ju sjukt :) (Y) Senare åkte jag till Julie så chillade vi, såg på Säg att du älskar mig. Hemsk film, men verkligen sevärd! Tror alla redan sett den, bara jag som är fett sen haha. Men jag gillade den, skit bra verklighetstrogen (tyvärr) .. menmen. Vi åkte även in till staffanstorp och köpte choklad och chips USCH spyr på det nu åt alldeles för mycket haha :( Sen hade hennes pappa även gjort pommes kött och bearne sås...... ångest på livet nu haha. 

    

Senare såg vi en film till, Who took my car eller nått. Men ashton cutsher, vet nt hur det stavas haha men den var fett ball faktiskt. men såg bara halva sen gick vi ut en runda och kollade på stjärnorna och lyssnade på gamla sköna låtar. Låter jätte nördigt men det var as härligt haha :D Nu är jag hemma och lysssnar på låtar jag fick från julie, ååh så bra <3 ska göra det hela kvällen sen umgås med stolpen, vi ses ha en fortsatt treeevlig Lördag, wohooo :) För jag ska upp och jobba imorgon så jag ska sova tidigt ikväll :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha,alla skrattar åt Julie som desperat skriver till alla att hon älskar en och att "vi måste träffas".Hon har ingen riktig kompis för hon pratar skit om allt och alla inklusive dig.Akta vad du säger!Egentligen är det synd om henne för här i stp är hon ganska mobbad.Men what goes around comes around!

2009-09-20 @ 08:15:37
Postat av: julia

vem fan e du

2009-09-21 @ 12:37:17
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: secret :)

du är verkligen jätte vacker ! :)

2009-09-21 @ 15:10:32
Postat av: julia

tack vad snällt :)

2009-09-21 @ 16:52:56
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: Natasha

du ''stp asslicker''?

Passa dig för vad du säger, du utsätter dig själv för hal is, hoppas du kan springa för om jag får tag i dig, kommer jag skratta åt dig och få dig att inse, ATT DET ÄR DU SOM ÄR MOBBAD OCH SÄGER EN MASSA SKIT FÖR ATT DU NYSS FÖRLORAT EN VÄN men du vill väll inte förlora tänder också?

nej just precis ;)



iaf, ja julia :) JULIE ÄR EN BRA KOMPIS.

puss

2009-09-21 @ 21:23:06
Postat av: Anonym

Håller med anonym,riktigt tråkigt med sk wannabe-friends!

2009-09-22 @ 17:02:49
Postat av: julia

haha king natashaaaaaa! jaa hon är det <3 Ni anonyma kan gå o dö pallar inte hahaha läs inte isf HERRRÅÅÅÅ

2009-09-22 @ 19:42:08
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: Cassandra ♥

hoppas att den anonyma är fullt medveten om att ip:n finns under varje inlägg, to bad liksom! ;)



och julie är king, sådeså! :)

2009-09-23 @ 18:04:13
URL: http://casseli.blogg.se/
Postat av: julia

haha jepp jävligt bad. hon är bääst hooh (L)

2009-09-24 @ 17:17:06
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: julie :)

2009-09-24 @ 17:24:45
Postat av: julie

ändå kul och läsa sånt anonymt skit, riktigt jävla töntigt att man inte vågar visa vem man är vem är det som går och snackar skit isf? kom till mig och säg att du tycker att jag snackar skit för just nu är det du som är en jävla tönt som inte vågar stå för vem du är och det är sånt som är skitsnack :) PEEEEACE FUCKERS

2009-09-24 @ 17:26:20
Postat av: julia

DAMN THATS SO FUCKING TRUE FUCKEEEEEEEEERS :D

2009-09-24 @ 17:30:46
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: julie

DAMN RIIIGHT BROR :D

2009-09-24 @ 18:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0