Fest i Veberöd!

Igår var jag först hos kimsan med alla tjejer och käkade och firade henne för hon fyller år GRATTIS <33 :D

Efteråt stack vikki och jag iväg, mötte upp elenis, vani och anneli på lund C sen åkte vi vidare till Veberöd på fest hos Hampe, hade askul :D  Fast påvägen dit var jag knäpp nog att jag råkade lägga ifrån mig mobilen när vi väntade på bussen, sen glömde jag tydligen ta den.. Men sån tur var så var det en kille som hittade den och hörde av sig till Anna. SKIT BRAAA :) Så nu har jag min mobil igen för mamma var snäll nog och hämtade den i lund till mig. Gav honom 100 :- för att han var så jäkla snäll och ringde. :)


påväg dit:D Elena vikki och jag <3

 
jag vikki anneli och elena när vi äntligen var framme i veberöööd :D


frammeee :D Vanessa Elena och jag <3

Nu idag har jag nt gjort något speciellt, var med Simon bara chillat :) Sen nu bara varit hemma hela kvällen, skönt det med iblaaaaand! haha :)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

<3 skriv oftare din fjummpp hihi <3

2009-09-06 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0