Dålig dag .. :@

försov oss i 1 timme idag hahah jävla panik man får haha.. Eller inte i början, brukar ligga en min och fundera på vad som hänt hehe.. SEN får jag panik. Hade dessutom inte permanentat klart huvudet som jag skulle, men skidide hon tkte om mig lika mkt för det ;) Hon trodde bara jag hade glömt det så det var ju bra :)

Hade en riktigt dålig dag idag. Försov mig, var trött så det var sjukt, när vi permanentade i skolan gick det åt skogen , mitt hår var äckligt för jag hann inte duscha det ooooch bussen hem gick mitt framför ögonen på mig :( annars har dagen varit bra hhaha. finns bättre. nä nu ska jag kolla tv och försöka sova. klockan är 20 så ja.. oh de luktar popcorn, tror jag runar ner haha puss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0