Feber...

Jahapp, detta var ju sjukt kul. Nu har man blivit smittad av feber också :( oh. Jag som gjorde klart mitt permanenthuvud igår och skulle lämna det idag, faktiskt en väldigt viktigt dag så detta var inte bra :/ Mådde sjukt konstigt igår men trofan inte att min syster och pappa tror mig hahha, så går jag upp och tar tempen så har jag 39 grader. Det är faktiskt jäkligt jobbigt. Man blir helt svag i hela kropen och kallsvettig :( ush..

Aja iaf så såg jag Idol igår. Och jag blev sååååå besviken att inte Eddi gick vidare.. :/ fan



Efter Idol började Svenska Hollywood fruar (heter det så?) ja, nu gör det för tillfället iaf, ni vet vilket jag menar :) Alltså jag fattar inte hur man kan vara så som de är haha.. Anna Anka är bara sinnes sjuk, hennes skratt och hur hon beter sig. Jag fattar inte det. Visst hon är hur rik som hellst och jag hade nog också varit sjukt glad och utnyttjat det, men förfan :O så som hon är e ju sinnes hah.. Sen Hon som köpte ett kylskåp till sin familj hhaha. Hon är för härlig. Synd bara att hon låter så jäkla trög och verkar vara jäkligt trög. Aja det är iallafall underhållande inget snack :P

Förresten. En video Vanessa skickade till mig HAHAH, du har inget liv vanessa ! hahah







Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Ja jag med :o :(

2009-09-29 @ 17:01:10
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: vanessa

Hahahahah den ägoor :(

2009-09-29 @ 18:09:41
URL: http://hellovanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0