FREDAG :D

Har inte tänkt göra något på heeela dagen (ikväll då) imed jag ska stå på loppis imorgon.. Men såklart dyker det upp fest.. jag ska dit haha alla mina närmaste vänner ska så kan inte banga idag :D
Fick sluta skolan 1 timme och 15 min tidigare idag KLAGAR INTE. Trots att det var världens jobbigaste dag :( Men aja sånt e livet. Är inte klar med permanentningen, siktar in mig på söndag dääär istället, går ju segt som satan :(

Och förresten igår på obs så köpte jag en tröja på Veromoda, djup uringning i ryggen det gillar jag (Y) sen lite smink och torrspray :) för er som undrar haha..

Nu måste jag börja göra vid mig, bussen går vid 18-19, sen den till själva festen går 20 så ska vara i tid för en gångs skull :D haha herråå <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0