Hemma i Lomma


Är på pappas dator. aw kolla frida och mig när vi var små haha


Jag och min kusin niklas <3

Efter skolan idag åkte jag hem till pappa. Frida var hemma återigen för hon är fortfarande sjuk. Ska lägga mig och kolla lite Twilight med henne snart trots att den filmen nt är min smak direkt, men jag är så trött så om jag somnar är det inga problem hhoho :)

Var så trött i skolan idag igen hah.. man måste gå upp så tidigt för att hinna göra vid sig nått sånär och för att hinna med bussen. När man gick på dalslund kunde man gå upp en kvart innan man började, det var helt härligt :(
Min helg har varit skit bra. I fredags var jag i stan och käkade och såg på bio, bra film som tusan men det har jag ju redan sagt :) Sen nu i Lördags var jag ju somsagt hos anneli, skit kul det med somvanligt :D

I söndags stack jag ut med simon tim och vikki. Vi var såååå slut.. haha helt döda. La oss på gräsmattan och snacka och chilla för vi orkade ingenting. Efter ett tag gick vi hem till vikki och åt lite, sen var såklart vissa inte mätta nog så vi stack till pizzerian så de tre tjockisarna fick äta ännu mer :) Aja, det var häääärlet.

På kvällen såg vi The Hitch, skit bra film :) nä nu ska jag chilla med livet litta. vi hörs <3



Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

härligt! :)

min helg har varit hur bra som helst, sjukt att det går så fort bara! :(

tack så jätte mycket! :)

är allt bra med dig?

2009-09-28 @ 19:47:06
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0