Karl Wolf - Bite The Bullet

Idag började jag kvart i 10. Kunde sova till 8.15 det var sköönt :) Blev stressigt till bussen dock, men det var det värt. Hade genomgång i våra nya shampo sorter. Verkade riktigt bra! Ska verkligen slänga alla gamla Fruktis, Barnängen och sånna andra billiga dåliga produkter. Man får verkligen lära sig ett och annat när man går frisör..Så nu ska jag köra på Maria Nila i fortsättningen som vi har på Polhem. Har dessutom 50 % på alla produkter så det blir ju super bra :)!



Lärde mig klippa naturligtfall idag, inte uppklippt dock, det kommer nästa vecka antagligen då. Men kan klippa grunder och så nu. Över kul faktiskt. Lämnade även in det permanentade huvudet. Tror ni inte att vi fick i uppgift att göra ett tills nästa tisdag.. joo :'( menmen.

Kom hem för ett tag sedan. Är jätte trött och hungrig. Men pappa ska grilla så vill inte äta innan för grillat är ju bara för gott.. åååååååh så sugen jag blev på de nuuuu! Aja nu ska jag softa med livet lite. Och förresten! Har kommit överens med mig själv att jag ska sluta svära.. Helt sjukt så mkt jag gör det ändå har inte tänkt på det men när man väl börjar tänka på det så märker jag det hela tiden. Sen en sak till som jag ska sluta säga är "najs" .. RIKTIGT STÖRIGT att jag alltid ska svära och säga najs hhaha.. Aja dålig vana. Har iaf slutat bita på naglarna och det är NAJS .. Så det var sista gången. HERRÅ :D :*



Kommentarer
Postat av: Anonym

billiga produkter är inte alltid sämre produkter... Barnängen dove och såna märken är kanske inte dom bästa men dom är mycket milda för hår och hårbotten.

2009-09-16 @ 23:20:38
Postat av: julia

haha nej inte alla såklart. men 90 procent av dem. Skulle inte tänka mig att mina lärare lär ut fel saker, men tro vad du vill :)

2009-09-17 @ 17:02:09
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0