Ledig! Tisdag

Idag har jag ju då varit leeeedig :) Blev bombad med sms kl 8 imorse för att en viss person visste att jag skulle vara ledig, moooogen sikkan :( hahaha .... jaja iaf så stängde jag av mobilen och somnade om till halv 11.

Gick in på datorn och laddade in massa massa bilder på ett minne, så nu i veckan hade jag tänk bege mig till korthuset i Lund och framkalla dem. Ca 200 bilder men det vill man ju haaa! :)
Efter det så gick jag ut och solade 1 timme. Bästa dagen att vara ledig haha värsta underbara sommarvädret. :) Efter det åkte mamma Ella och jag till stranden (de var också lediga).. Så satt vi där o prata littaaa. Jag ringde Lotta hon frisören jag hade tänkt Praktisera hos med återigen så var där ingen lottaaaa.. haha hon skulle ringa senare sa dem :P aja..

När vi varit där ett tag stack vi till Pilängsbadet så simmade jag och sprang på sån maskin. Sen duschade och litta sååå, bastade :) .. Nu e jag hemma och ska permanenta mitt huvud :( ÅH ångest :( .. Sen ska jag snart gå och kolla på fotboll på ip också :D och äta kött med pommes! alltså så naajs dag hahaha :D


Filip, jag, Anna och Ståhl på åkarpsjubileumsdag för fotboll. Klubben fyllde 90 år så där var uppenbarligen några smygfotograferareeee haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0