LYCKLIGAST PÅ JORDEN

Ohhh så glad jag blev idag. Elin bad mig snacka med mina föräldrar om nu sommar 2010 då vi tjejer hade tänkt resa någonstans. Så jag frågade mina föräldrar och jag fiiiiick :D så jäkla glad jag blev ni anar inte haha! Så nu i veckan ska vi börja kolla runt, priser och ställen och allt som hör till. Åh jag längtar redan haha... så nördig men jag älskar sommaren sååå mycket :D Och dessutom ska jag till Barcelona med mamma frida och ella i 2 veckor också så kan tänka mig att min sommar-10 kommer bli strålande :D..

Och bara för det, en sak jag funderat på. Hur komr man förkorta 2010 när det är det året? -10? haha jag skrev så iaf, ingen bigdeal. Kom nyss hem från skolan, lyssanr på härlig musik och ska snart permanenta.. Och dessutom har jag redan börjat spara till sommarn haha .. pengar då! så att jag ska ha råd med allt. Lagt undan 500 kronor. bra början iaf :)

Jag och Vikki i poolen <3


Vikki och Jag en kväll utanför huset :)


Längtar till sommarn redan haha.. och denna ha rnyss slutat.. SKIT BRA JU :(
(spanien år 2008 med Vikki och hennes familj)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0