Måndag igen..

Skolan idag var väl helt okej. Pallar bara inte de sena dagarnaaaa :'( men de e bara att stå ut haha.. Hade först fönings teknik med Agge. och lite klippning så. Sen data, Fick MVG på provet om jag får skryta haha.. faktiskt min blogg så det bestämmer jag själv att jag fååår hhohooh (h)
Sen sist hade vi att 2orna på HV skulle göra om oss i 1an. Imed vi fått "faddrar" i tvåan så skulle vår egen få göra om oss haha .. Men typiskt nog så var min sjuk så en i trean klippte mig istället. Vilket kändes säkrare ju haha. Klippte upp det lite inget mer med det :)

Var hemma vid 5. Lagade mat med pappa och hanna, käkade. Smakade dock BAJS hehehe :( ne vi bara kastade i ost skinka krabba och sånt HAHA.. jävlar lät inte bra. Jaja. Nu ska jag permanenta det JÄVLA HUVUDEEEEEEEEEET som jag säkert sagt ett antal gånger.. men har nt gjort det ännu hehe :( MEEEP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0