Måndag och chill skolaa

Igår var det söndaaag. Softade med livet. Riktigt najs. hehe..

Imorse vaknade jag tidigt, skulle duscha. Åkte till skolan, Hade Agge nästan hela dagen. Så jävla härlig lärare :) Klippte nästan hela dagen, en lektion data haha inne på faceboook hela tiden, hon e också så chill :) Varit sugen på Brownies från 7-Eleven heeela dagen, men motstod haha så sjukt för att vara jag :D

När jag var hemma klockan 5 istället så ät jag med mamma frida och Ella.. Sen kom anna så gick hon jag och Frida ut och gick. Skiiiit långt, in i arlöv och runt hela jäkla Åkarp. När vi kom hem så var där ingen hemma så vi gjorde massa armhävningar och situps och sånna bra övningar haha sen kom mamma så nu ska jag ella och frida kolla på en bra barnfilm och käka lite popcorn ;D

Och på allt detta: IMORGON ÄR JAG LEDIG :D yeeeey


jag och vikki hos kimmy i fredags <3


Camilla vikki och kimmy <3


Några av tjejorna i Fredags innan vikki o jag stack på fest i veberöd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0