She kicks in the bass

Började 9.45 idag, lika skönt som alltid :) Mitt hår var riktigt äckligt imorse hann inte duscha det blev helt sen på morgonen. Meeeen så kom jag till skolan så lärde gunilla oss sånna hårinpackningar och sånt så övertalade jag henne att vi skulle prova det på varnadra. NAJS . fick mitt hår tvättat och inpackat och hela faderittan, fatta så sköönt. Det är sinnes mjukt nu för jag tar i sånna goa härliga produkter varje dag nu ju haha.. :) Ja sen hade vi lunsch och sist bild. Härlig dag!

Imorgon är det mentors dag, börjar halv 10, bra imed att jag egentligen börjar 8.15 :P Jaa så ska vi hem till vår lärare och sånt, resten är en överraskning men det ska nog bli kul.
2 från vår klass har slutat, en tkte det var jobbigt att pendla och den andra kom på att hon nt ville bli frisör? haha jaja iaf så ska vi få 3 nya nuuuu, ball :) fick en redan idag, Timmy han var kille :P dock inte gay som man nu kanske kan tro om man vill bli frisör, fråga mig nt varför :P

Jaja iaf så ska jag och anna ut och jogga en runda nu strax, sen ikväll är det kvällsöppet på Obs så ska dit med anna och vikki så ska vi köpa pressentr till Kimmy som vi ska på tjejmiddag hos imorgon :D wiie (L) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0