Söndag ..

har haft en skit rolig helg, helt sinnes :D

I fredags var jag i veberöd hos hampe, precis som förra helgen. Men det var varit sjukt kul varje gång så varför inte :D

elena tim jag och anneli :D


jag, hampes lillasyster haha så sööt och vani (L)


jag, vibban och sebbe :D


Sen nu igår (lörrdag) åkte jag, Josse, Elin och Anna till Klågerup på lokalfest hos Jonte och Bauwden :D ASKUL ocksåååå :) Och att det var Elins födelsedag gjorde ju inte saken sämre :D GRATTIS (L)


Alexandra Elin Jag och Josse :D


Jag Camilla Josse Anna och Alexandra :D


Jag och Josse (L)


Nu idag (Söndag) vaknade jag vid halv 12. Åt lasagne till frukost (L) mmmhh! Just nu lyssnar jag och frida på musik högsta volym, riktigt naajs. Så får väl sätta igång att plocka undan på mitt rum och permanenta det förbannade huvudet. ååååååh :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0