Tonat håret :O

Skrev nog inte igår? nej det kan jag inte tänka mig för jag har nämligen gjort den sjukaste saken (som ni hade vetat om jag hade skrivit här igår:))

Jo för nämligen i går i skolan så färgade jag håret för första gången i mitt liv haha.. Eller okej nej jag tonade det, så det håller bara ett litet tag. Men jag gillar det, lite mörkare. Så det bara inte ser solblekt ut. :) aja. det var de haha


jag och ella nydligen (L) tror dock inte att det syns på bilden, håret då haha. men ja lite kanske för er som känner mig bra.



I skolan idag så fixade jag mitt hår först då vi började 9.45, tvättade johannas hår och färgade hannas hår tsm med Tanya :) Riktigt kul. Sen hade vi lunch och sist bild i 3 timmar med den drygaste läraren som finns.. inte lika kul ska jag säga dig:(



Nej nu ska jag ner och käka Creps (pannkakor med fyllning om ni vet vad det är haha) med mamma frida och ella, herrå ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0