Tråkig dag!!!

Denna dagen har varit U R T R Å K I G.. För oftast när jag e sjuk känner jag mig sjuk frammåt kvällen och morgonen. Sen tar man sig en Ipren, och sover lite till.. Sen när man vaknar känner man sig inte sjuk längre.. PALLAR INTE DET. För sen ska man sitta här hemma och glo en hel dag. För man kan ju inte göra något för ens föräldrar har ju sjukanmält en, och kan man inte gå i skolan kan man nt göra ngt annat heller inte sant!? det är fel, för man kan faktiskt bli frisk. Så det så. Jag e det nu tror jag, rätt säker faktiskt NAJS :)

Nu ser jag topmodel, är väldigt hungrig, klockan är snart 5 och jag har bara ätit en macka och en morot hahaha pallade inte göra mat, men får väl göra det snart. Imorgon börjar jag kl 13! woho :D herråå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0