Uppdatering - bilder

Vet inte om ni minns när jag berättade att jag varit på Bakken i Danmark med min familj (Pappa Frida Hanna Farmor och jag i detta fall :)).. Iaf så kommer här några bilder från dess. Jätte sent men jaja bättre sent än aldrig :)


frida hanna pappa och jag :)


Frida och farmor :)



jag och hanna påväg ut från lustigahuset haha :)


kopparna :D


Och för ääääännu längre sedan berättade jag att pappa frida jag och hanna hade lagat foundue?.. ja det gjorde jag iaf, mkt längesedan känns det som, men här är iaf en självutlösare bild haha, pappas specialité :P


jag frida hanna och pappa <3


och denna bilden på hanna för hon är så otroligt GULLIG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0