Wavi'n flag



Skolan idag var rättså dryg.. hade bara vanliga skolämnen, matte, engelska, svenska och idrott. Visst det var helt okej men inte direkt kul. haha
Slutade halv 3, kände jätte mkt för att åka och shoppaaaaa men nä det gick inte för busssarna matchade så perfekt så jag ville inte dra ut på det i onödan :P Det var ett underbart väder så det var ju synd attt man inte var ledig idag också :(

När jag kom hem från skolan gjorde jag pesto-mackor i ugnen. Är FÖR mätt nu, inte gott då ju :( Idag måste jag verkligen permanenta huvudet.. har inte gjort det än, får ångest bara jag tänker på det.. Men ska se klart top model och sova lite, seeen gör jag det väl.. hehe :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar som att du äter hela tiden

2009-09-09 @ 20:01:49
Postat av: julia

hahahaha okej fettös ju :P äter varken mer eller oftare än vanliga människor dock.

2009-09-09 @ 20:47:50
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0