1 APRIL

Igår var dagen väl sådär.. :P Stack upp tidigt tidigt för simon väckte mig :(
Så vi stack och tränade. Skönt att ha det gjort ändå så :)
Efteråt hängde jag med honom hem, sen åkte jag till åkarp så jag var där vid 22 för han skulle ut :P
Så jag träffade Elin Vikki Elena och Simon Ståhl på centra :)
Chillade där och såg slutet av barcelona matchen :) Efteråt gick vi ut en runda,
sen gick elin och jag hem till henne och kollade film :)
Somnade dock efter halva :/
Vaknade vid 11 imorse. Sara försökte lura mig att hon skulle flytta, gick bara på det en jätte liten hundradelssekund för att jag var nyvaken men sen kom jag på det nästan direkt haha :D
Och värst av allllaaa var vikki. Hon lurade mig riktigt grovt.. Vi ska ut imorgon på skeppsbron hon jag Elin och sara kanske. Så smsade vikki mig och sa att hennes storebror hade fixat så vi kom in gratis och så att vi fick gratis sprit och ALLT. Jag bara höll på att dööööö var helt glad :( Så ringde hon mig hon bara visst är jag bäst och sånt, jag bara JAAA! .......
FAN det varade ju länge. Såklart var det ett aprilskämt, kände mig riktigt blåst:P

Efter elin och jag hade ätit frukost imorse så gick vi till min pappa i Lomma :) Städade undan på mitt rum. Packade mina saker, sen tog vi bussen till Arlöv och solade.
Efteråt mötte vi upp Anna Josse och Lindrosan i stan. Bara chillade och snackade. Köpte också ett par skor jag kollat på tidigare. Nöjd faktiskt :D Sitter med dem på nu så de ska sitta riktigt pörre till imorgon hahah :D
Kom nyss hem här till mamma. Ska packa upp allt nytvättat nu. Sen är jag egentligen bjuden på fest hos ståhl, men imed vi ska till Skeppsbron och kanske till Ashley på lördag så orkar jag verkligen inte 3 dagar i rad. Och imed vi nog ska förfesta hos ståhl innan ash ändå så är det nog lungt :)

Jaja nu ska jag inte skriva mer. Jävlar så mkt det blev hehe inte likt mig. menmen :) Ha det super <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt skorna?

2010-04-02 @ 23:00:14
Postat av: julia

på Din Sko =)

2010-04-03 @ 11:44:09
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0