21 April

Idag är det onsdag, vilket innebär Ma - Eng - Sv för mig i skolan. Så jäkla tråkigt..
Men stod ut dagen. Kom hem vid halv 3 tiden.
Ska träna idag också men är så himla osugen :( .. Får se när det blir!


i skolan. 1 offer och 4 töntar på en och samma bild, Wow!!


p.s
jag och simon har varit tsm i 10 månader idag..helt sjukt så fort det gått!
Brukar inte skriva ut sånt, tycker det är lite B att skriva varje månad.
Men imed jag aldrig har gjort det så tycker jag att nu är
det ändå dags, dubbelsiffrigt ju hihih :) puss på min älskling!!!!!!


<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis till er gumman

2010-04-21 @ 18:56:28
URL: http://hannamarbe.webblogg.se/
Postat av: DIN SNYGGE POJKVÄN :)

PUSS PÅ DIG MED ÄLSKLING !!! :D

2010-04-26 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0