23 April

Hann inte skriva igår när jag komr hem. Hade så mycket att göra :P

Fick iaf Mvg på min herrdocka, över skönt! Gick in mot centralen, mötte victor.
så Köpte han burgerking + godis, sååå gott.
Efter en stund mötte vi Frida på EspressoHouse så åkte vi tåget hem till malmö tillsammans.
Hämtade Ellsan på dagis :)

 
På vänstra bilden typ 5 sekunder senare så kom gonzaaaa, cool! hehe



När vi kom hem så gjorde vi mat med mamma, lax :P
Sen kom Simon så stack vi till lekplatsen med ella och frida :P
Simme hade varit på ullared så han hade köpt en jätte fin tavla som jag ville ha när vi var där sist, men som jag aldrig köpte, sen 2 ansiktsmasker också:D Gulligt hihi.
Så vi fick möblera om lite på mitt rum för att den skulle passa in så nu blev det jätte bra (Y)



Idag, den 23e så började jag halv 9.
Hade MA sen SV. Slutade 11 somvanligt. Perfekt på en fredag =)
Kom hem för en stund sedan. Gjorde chai.
Nu ska jag plugga lite, sen vid halv 5 ska frida och jag på spinnning!

Ikväll ska jag antagligen träffa Lindrosan, Elena, Anna och Sara :)
Vi får se! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0