2/4, Skeppsbron

Simon kom vad 20 igår, då gick vi ut och åt på Happy. Älskar restaurang mat, så jävla gott det var!! ooh
Sen gick vi hem och såg P.S I Love You.. usch jag gråter genom hela filmen alltså. Ändå andra gången jag såg den, men fyfan vad bra den är.



Idag har vi bara tagit det lungt, sovit ut :) Sen stack vi och tränade. Jätte o seriöst.. Ville inte träna mina ben, inte min rygg.. För då skulle jag få ont ikväll när jag ska ha höga skor haha. Så tränade magen och gick haha,, Fyfan vad meningslöst men aja iaf någonting :)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen städa undan på mitt rum och välja kläder till ikväll. Vi ska ju somsagt försöka gå ut på Skeppsbron.. Återstår att se hur det går :) Puss,ha en bra fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0