27/5, GRATTIS JOSSI <3

Lång skoldag idag. Gick till halv 4.
Lärde oss att färga ögonfransar + ögonbryn och att plocka dem idag. Kul :)
Sen lärde vi oss göra en svinrygg :P Gick väl helt OK ... :P haha
Provet gick bra kändes det som också :) vi får väll se..

Idag blir det ingen träning för min del. Mår inte helt bra faktiskt,
känner mig hela tiden trött + huvudvärk :(
Har dessutom varit en massa klydd om valborg idag, gör inte saken bättre haha :P
Pallar inte så många olika åsikter haha alla vill göra olika saker, så antar att så får det bli :P
aja.

Nu ska jag kolla på en skit bra sida där man kan köpa öööver fina grajoooor.
Kan tyvärr inte säga sidan för ska köpa min systers nyårspresent där tror jag hihi BULL ÄGE.
POSS <3


Grattis min snäckaaa, 18 år! AVIS! <3

Kommentarer
Postat av: hanna

tack gumsis <3

2010-04-27 @ 21:54:39
URL: http://hannamarbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0