3 April

Igår blev väl kvällen sådär.
Hade så jävla kul på skeppsbron till en början, men sen blev det fucked :( Ah så jävla störigt! Menmen vad ska man göra, tyckte ändå vi hade jätte kul i början bara synd att det inte kunde vara så hela kvällen :(

Efteråt stack vi till Mcd på gustav. Sen stack frida och jag hem. Var väl hemma vid halv 4. Vetifan.
Vaknade för ett tag sedan. Ska med Mamma och Frida till Ikea, behöver en matta till mitt rum!
Sen kör mamma mig till Simon :) Puss :)


Jag och min lovelipie hos mig innan Skeppsbron :D


Och fina Elisen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg ditt hår :o hur sköter du det? och gör du något för att det ska växa eller låter du bara det va?? behöver tips, vill att mitt hår ska växa fyfan:(

2010-04-03 @ 17:55:00
Postat av: Anonym

Vad hände som var så tråkigt i slutet :( ?

2010-04-03 @ 18:50:11
Postat av: Anonym

hon blonda andvänder hon någon tång till håret eller hur gör hon

2010-04-03 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0