Försenat inlägg!

Igår den 13e så var jag först i skolan hela dagen :) Hade fönprov som gick över förväntan! Trodde jag skulle på MAX g, men fick Vg på det första och Vg++ på det andra!! Fyfan vad jag blev glad. Sen hade vi redovisning i vårt arbete också som gick mycket bra :) Skönt. Nu känner man att det inte är mycket kvar i skolan :)


Hanna och Maria i skulan! :D


Issakissa :D


Efter skolan mötte jag upp Jossi. Vi gick och köpte bullar, sen mötte vi frida på Katte som tog sig en jävla tid :P :) Jätte härligt väder! Så vi gick till EspressoHouse och mötte Elin. Satte oss på uteserveringen. ah ÄLSKAR SOL! jag dör :D


Jag. Här väntar jag och jossan på Frida i Kattes cafeteria :P


Jossan väntar :D


Framme på eh :) Jag och min sköna höna :D


Elin äter kläddekaga, GÖTT SNAGGE!!


Frida och Elin, Tror de kommer mörda mig för denna bilden.
Men äh den är sweet! :D

Efter att ha fikat i stan tog jag tåget till Malmö och tränade. Bussade efter det till min älskis. Mötte honom och niklas i centrum och gick en runda. Satte oss i solen, chilla. Sen hem och kolla på Dating in the dark - Desperate Housewifes - Acording to Jim, älskar tisdags tvn! haha :D pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0