Försent inlägg - 20 April

I skolan igår så  gjorde Amanda bruduppsättning på mig precis som jag skrev innan.
så himla duktig hon är!!!



Sen efteråt gjorde vi egna frisyrer som vi fick betyg på, Vg, jätte nöjd med det :)
Vi har precis lärt oss så vi kan långt ifrån lika mycket som
amanda och co så förvänta er ingenting av bilden nedan! haha :P



Sen kom jag hem. Tog det lungt :P
Ella och frida somnade i min säng...haha sweet



Efter ett tag hämtade simon mig så stack vi och tränade :) 
Efteråt hängde han med hit! hiihi. Sen lagade han jag och Ella mat.
Potatisklyftor, kyckling + tsatziki och såg Dating in the Dark & Desperate Housewifes!
ha det bra, puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0