Hemkommen..

Åkte till lund med Elena och Sara. Mötte upp Pernilla på bk.
De käkade, sen kom Anna och Lindrosan också :) Då stack vi till "fest" inne i lund.
Det var väl helt OK. eller nja, sådär :P Det var inte ens fest, bara krök. Var så himla opepp..
Menmen kul att träffa sina vänner iallafall! :)

Tog tåget hem vid halv 1. Frida hoppade på i Åkarp så hade vi följe hem :)
Nu är jag såååå trött. Klockan är halv 2.. Simon och Jeppe kommer vid halv 3..
vet inte om jag ska hålla mig vaken eller inte. Tror ej jag kommer klara det :( blö

Här kommer lite bilder sen ska jag sova en timma! Puss! =)


Elenis, jag och Anna <3


me and Änni

 
Anna och sara :)


again


Sara och Elin :)


Jag påväg hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0