Längtar till Valborg!

Hemskt spinning dag haha. mådde så himla dåligt så det var sjukt!
fattar inte vad det är med mitt huvud, har ont hela tiden precis som förr :(

Kom hem och duschade efter spinningen.
Sen mötte frida och jag upp josse jd rebban sofie och isabella på glasskiosken.
Cyklade hem när det började regna :P

Nu har jag äntligen koll på vad som händer på valborg! Ska till stadsparken efter skolan.
Sen blockparty. Efter det sticker sara lindros, lyberg, pernilla och jag till simon och grillar + förfestar,
och till sist sticker vi på fede fest i Vellinge! Hoppas allt blir lyckat nuuuu.
Ah så mkt klydd det har varit, funkar fan inte att 10 personer ska få som de själva vill haha..
Men nu får ju alla det ändå imed vi splittrar oss mot kvällen :P Ska se tv nu, pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0