Tränat..

Skolan var helt jävla värdelös idag!
Slutade 3 timmar tidigare.. Fönade herr EN gång.. Läste skvaller tidningar.. Åt lunch och satt vid facebook haha :(
Så himla onödigt. Men min lärare vi skulle ha andra lektionen var tydligen ledig. Hade missat det. Så vi fick gå hem .. :P
Så blev att träna tidigare! Skönt. Sprang först och gymmade eftråt somvanligt.. Riktigt tråkigt men det är skönt för det känns att det ger något :)!!
Snackade med Elin i telefon hela vägen hem från gymmet + här hemma :) har också ätit precis och Nu ska jag lägga mig i ett bad med ansiktsmask för det är så jävla SKÖNTTTTTT :D Puss på dig från mig hihi<3


Här dansar Ella till den 2:a låten jag la in haha sötis



Brukar springa till dessa låtarna med as hög volym, aspepp då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0