12/8



Vaknade av att Elin väckte mig idag. Tur det annars hade jag helt missat stan halv 1 då jag skulle möta simpan.. hehe men hann :) Köpte nya jeans idag. Det var Rea sp de kostade bara 200 spänn!
Vid 2 åt vi lunch på jensens.. igen :) sen stack vi och tränade. Men har mått jätte konstigt idag, mår illa somfan så kunde knappt träna, eller iaf inte ordentligt så anneli fick springa själv :(
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, mer än att jag ska träffa Elin Anne och Emma, kanske Anna, har ingenaning vem mer men har inte direkt snackat med någon mer.. Så vi får se :) Kanske sover hos Elin bara, kul med :)
Just nu så passar jag iallafall lilla Ellsan, hon sitter här och kollar barnprogram och ädor glass, medans jag sitter och äter frusna ärtor hhaha cpgott! Vi ska bara bada, äta pannkakor, klippa hennes hår och baka kladdkaka, mer än så vet jag inte just nu :) aja ni får ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0