18/8 skolstart

Är så trött! Har varit igång heeela tiden. Därför jag inte hunnit skriva alls typ..
Ehm.. Minns knapps senast jag skrev,..I tisdags var jag med Elin sov där,
vaknade till pancakes och nutella, gott somfan!
Vi stack och shoppa, handlade 3 tröjor, 3 trosor och hot dog hehe :)
Efter åkte jag och tränade, sen till simpan <3

Idag vare dags för skola. Hade inte sån fete ångest ändå faktiskt.
Mitt schema är ok och min klass är rooolig så :):):)
Men lär väl få ångra att jag skrivit detta för kommer väl dööö på skolan om ett tag.
Efter skolan stack jag och tränade men simon anne och tobbe,
har träningsvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Nu är kl snart 23 och jag har nyss sett "I Love Philip Morris" med frida och pappa,
skit rolig men lite dryg i slutet, de spelar verkligen gay bra hah :)

NÄ nu ska jag sova, gonatttt! (tråkigt inlägg jag vet, men giter inte idag:(:(:()))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0