19 Augusti


Tröja köpt för halva rea priset! nice

Skola idag mellan 9.40 - 13.10, verkligen bra med tanke på att dagen endast innehåller 2 lektioner + lunch :) Märks dock på min energi att man varit ledig,
är DÖ trött efter en kort skoldag, shit :/
Har fått ny lärare, och nytt ämne, samhälle, riktigt tråkigt.
Läraren har ursprung från iran så det är jobbigt att höra vad han säger,
plus att han verkar jävligt seriös.. Vår klass är inte alls seriös :(
Fast han är rolig också ibland.. och jävligt snäll, faktiskt viktigt :)
Vi skulle förknippa oss själva med något, så kom jag inte på något,
så i sista sekunden blev det Chips?! wtf.. snacka om desperat efter chips.
Så nu kallar han mig Julia chips.. haha fan!! funkar ju inte.

Efter skolan stack jag och hämtade mitt busskort i stan, gick smidigt.
Är hemma nu och håller på att somna känns det som.
Funderar på om jag ska boka spinning, träna överhuvudtaget?,
börja rensa min garderob till loppiset vi snart ska stå på, eller om jag ska börja laga middag..
hmm min kropp vill skita i träningen o sova :(:( men FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0