20 Augusti, Malmöfestivalen!

 

Började 8.40 idag, kändes tidigt, nog mest för att Simon sov vidare här hemma!
Skulle egentligen början 8.00 så ska inte klaga.
Min lärare har iof strykt 40 min av lektionen på morgonen från och med idag,
så ska börja 8.40 varje fredag istället, så jävla snällt! :D
I skolan gick vi bara igenom en massa nytt om permanentrullning + att vi rullade vars ett huvud, sen slutade vi för dagen :) Var hemma igen vid 12.45 och då SOV Simon.. Ahh ångest att jag hade varit vaken flera timmar då redan heh.. jaja vi mös iaf lite bara, såg Jims värld, så jävla bra :) Sen bussade han hem vid 15 :)

Ikväll ska jag bara träffa Vikkan, hon kommer hit, riktigt längesedan! Så ska vi till malmöfestivalen :) Antar att vi kommer träffa fler av våra söta friends där hehe har redan snackat med Elin anne och sara också så :) trevligt! Fast hatar egentligen malmöfestivalen, går endast dit för maten, inget annat! öh fjortishäng där ju :/ Texmexen är störd!!! ska äta den hela tiden nu när den väl är här, bara 1 gång om året ju hah jaja ni får ha det superfeddtt =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0