24/8

Lugn dag i skolan. Hade bara frisör. Klippte och färgade nya ettorna, det var nice!
Slutade 2 timmar tidigare. Mitt schema har dessutom ändrats en del,
slutar 12 på fredagar ist! och halv 3 på måndagar. Helt okej nu med :D

Efter skolan gick jag och handlade på h&m, eller fastnade där när jag gick igenom Caroli..
Köpte läppenna, läppglans och svart ögonskugga :)
Gick upp, åt lite, laddade in bilder på ett minne. För nu ska jag hämta Ella på dagis.
Sen ska vi gå till korthuset och hämta hem dem så jag får de i fotoformat?
eller hur säger man heh.. jaja ni fattar :)
Ska gå en sväng inom secondhand också.
Simon kommer sen efter sin första dag på högskola, ska bli kul o höra =) poss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0