25/8

Gud, what a day heh stressat ihjäl mig..
Fick fixa till mig lite. Tog bussen tillbaka till triangeln var där ungefär 18.02
(min buss kom förståss aldrig så fick vänta på nästa, fatta vilken otursdag?!)
Skulle egentligen varit framme vid 17.40.. men men
Korthuset skulle stänga 18.. hon stod med nycklarna i handen och skulle låsa men jag sa till henne att gjorde min dag om hon lät mig komma in..
Det hjälpte ihih första bra på dagen antar ja hah..
Korten var dessutom jätte fina!!



Tog bussen direkt därifrån till Gustav, mötte upp Anna Elena Josse och Elin!
Fick halva annas texmex tallrik för hon var mätt, nice.
Vi vandrade vidare och kollade på Nrj in the park. Där möttes vi upp av Vikki Sara och Anne!
Äckligt med alla fulla ungdomar där! orkar inte ens berätta här.
De ville slå oss och höll nästan på att spy och somna där mitt inne i allt :S weird!
jaja. Tyckte ljudet var lite sådär och vissa artister var också sådär.
Men blev verkligen glatt överraskad av Lazee och Mohombi, så JÄVLA jävla jävla bra!
Bumpy ride måste ju fan varit bäst på hela kvällen.. ja det var den hah!


knappen och hakim (dålig kvalité på alla bilder, jag vet)


Mohombi



 
Lazee

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Va härligt att du vill vara med och tävla igen! Har fått äran att hålla i en annan tävling idag, så håll utkik :D kram!!!

2010-08-26 @ 08:26:57
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0