2/8



stack in till stan somsagt, kollade i affärer men hittade ingenting,
ansträngde mig inte så värst iheller för den delen,
men vill ha en svart bustier och ett jätte slappt linne, får se vart jag kan hitta det :)

Efter stan så21111111111111111§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
hahah det var Sötis som ställde tassen på tangentbordet22222222222222222222222wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<zzA ..igen
han sitter här och slickar på mina fingrar undertiden jag skriver,
jätte störig men gullig haha.. fick ta bort honom nu för det gick ju inte att skriva :P
Men var tvungen att fota. Kommer sakna honom den lilla skiten :(:(



Iallafall.. efter stan så satte vi oss på Mormorsbageri,
åt bara en bulle med smör, var inte så hungrig :P riktigt skönt där i solen,
men kom en sån äcklig man som ville ha "pengar till buss" så gav anna och sara några kronor..
då började han fråga om sex och om någon ville,
eller om vi visste någon man kunde ringa m.m riktigt skum.. sånt äckel..

Fortfarande jätte svårt att skriva när sötis slickar på mina fingrar,
får putta bort honom hela tiden haha :( aww

Till sist stack vi och spelade två omgångar Laserdome, jätte kul :D
Kom 3a av alla! stolt!! ;) Efteråt sa vi hajdo så gick jag hem till mamma..
Dock bara lillen hemma, så har myst med honom och STORstädat mitt rum..
Lovar det behövdes. Om en liten stund ska jag bussa till Simon,
kolla film med honom och jeppe om jag inte har helt fel för mig.
Nä nu ska jag mysa lite mer med sötis! pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0