30/8 Toning

Onödigt inlägg somfan i skolan, trodde jag skulle hinna bättre än så heh men icke..
Är hemma hos mamma nu. Skoldagen har varit både bra och dålig.
Gjort mörk toning i håret, bra!
mina slingor sen innan sommaren hade fått en förjävla ful utväxt så :P

innan..
  

efter..inte så stor skillnad, men känns lite fräshare iaf :P
 

Fått jävligt äckligt besked om att min frisör utbildning ska utökas till 5 år..............
HATAR HELA FUCKING JORDEN vet inte vad jag ska ta mig till.
Ska alltså läsa i två år till nu som det sagts, ta studenten somvanligt folk fast UTAN gesäll.
SEN ska jag dessutom bli anställd (utan gesällbrev då),
ett brev (test du gör) som bevisar att du är frisör vill säga..
Vilket är jävligt svårt att bli utan. Sen ska man jobba där i 2 år.
1000 timmar med endast 45% av 19.680 kr,
ytterligare 1000 timmar med endast 65% av 19.680 kr
OCH sen 1000 timmar till med 75% av 19.680 kr om jag inte minns helt fel.
fattar hur jävla länge det är..och hur jävla dålig lön det är.. typ 6000:- första tiden bara..
hatar hela jävla sverige just nu alltså!!!! tro man gör så mitt i allt..taskigt

Nog med det, orkar inte ens tänka på det mera. !!!!!!!!!!!!
Efter sklan stack jag raka vägen till träningen. Blev jävligt bra idag!
Klockan 19.15 ska jag bussa till Bara, där simon hoppar på bussen påvägen :)
Enda bra idag antar jag. PUSISISISISSIJDNKGRÖKH

Kommentarer
Postat av: Isabel

hålller med diiiiiiig! man får frispel på det!!!!!!!

2010-08-31 @ 15:23:58
URL: http://isabelolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0