4/8

Vet inte riktigt vad jag missat att skriva? Trodde inte det var så längesedan.
Igår var jag iaf med simon underdagen. Vi tränade blandannat :P
Framåt kvällen kom Jesper och Sebbe så grillade vi, sen tog vi det bara lugnt.
Hämtade jeppe i stan senare vid 00. Chillade på västrahamnen ett tag, absolut inget speciellt =)

Nu idag tränade vi igen, med Anne och Tobbe. Anneli funderar på att börja gymma på samma ställe som jag sen när hennes gymkort i Hj går ut, hoppas det! :D
Sen bussade jag till pappa här i Lomma. Åt + spelade spel med familjen :) Nu är jag helt slutkörd. Har tränat 2 dagar i rad från att ha haft uppehåll i 2 månader (tyvärr) haha mina ben värker, mina armar och min rygg och min mage.. aah älskar det! Ska träna imorgon också varesig jag orkar eller ej :P Nu ska jag se "Fireflies in the garden" så får vi se vad det är för film :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0