6/8 Grillning och fest

Heeej på er, lyssnar på musik nu aah fyfan vad jag är pepppp :O
Fråga mig inte vart det kommer ifrån, blev det igår somfan hehe :D

Idag har jag och Simon tränat, crosstrainer + powerwalkat, känns jätte bra nu :)
Ska in i duschen alldeles strax,
sen gå och köpa kött och efter ta tåget till Anna och grilla med alla tjejerna :)
Vi ska kröka lite där sen sticker vi på fest hos Marko! Ska bli kuuul :D
Senast jag festade var i magaluf :O Och med tanke på magaluf så bad någon mig lägga in fler bilder därifrån, så ska se om jag hittar några roliga.. här:


Vår pool


Strawberry Daiquiri <3 mig ahaha


Vi som delade rum, jag vikki och sara!


Jag och vikki hemma och byter om mitt i natten för vi var så svettiga haha,
jag med min 1 liters öl, 17 spänn NICE haha :D


På vår balkong, innan utgång såklart, annars hade jag inte haft dem i mina händer hehe...

¨


På Cazablanca =)


På Partybådet, hiiiimla kul på den!!


Hemma innan vi skulle dra ut :)

Så detta får räcka, ni som känner mig väl kan ju se bilderna på facebook om ni inte redan gjort det :P posss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0