Skarasommarland

I Fredags så tog Simon, Anneli, Tobbe och jag bilen upp till Skara.
Gick sjukt smidigt för vi hade en mini dvd där anne och jag satt och kollade en massa avsnitt av Vänner :) nice somfan, kändes som vi åkte i 1 timme istället för nästan 5 :O
När vi kom fram så åt vi på mcd, sen hyrde vi en tältplats så sov de där,
sen jag och simme i bilen, sjukt mysigt för man tog bort alla säten och sen la man en madrass där så det blev som en säng :)

Innan vi åkte så käkade vi hos tobbe.
Detta är hans hund Bamse, sjukt störd hund..
Han tror att han är en liten smidig pungråtta som kan hoppa och klänga överallt, precis som den mamuten i Ice age :(:(
Här har han nyss hoppat från soffan till mig i fåtöljen,
JA det gjorde ont med hans klor in i låren haha blöö






Anne och tobbe i baksätet!

På morgonen så stack vi in på Skarasommarland och käkade frukost.
Gick till vattenlandet först och åkte allt, sen vattenskidor,
efter det bytte vi om så åkte vi och åt lite lunch.
När vi var klara åkte vi tillbara så vi kunde köra Gokart och åka karuseller med mera, skit roligt där,
ska fan åka gokart nu när jag är hemma också, äckligt ball :D 










Var sämst på detta, bara skadade mig blääää







Hittade ett hjärtlöv med ett "s" på till simpan, mycket golligt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0