Skivstång-spinn

Simon och jag bussade tillsammans vid 15, jag hoppade av vid träningen och han åkte vidare hem.
Skulle träna Skivstång kombinerat med spinning 90 minuter, herregud säger jag bara, det kändes! Men det var skönt somfan nu efter :) Skulle hem och ta bussen 18, tror ni den kom??.... Nä så var inte hemma försen vid 18.45 när det egentligen kunde tagit 5 minuter STÖRIGT!!!!!!!

Dessutom var jag hungrig som ett svin, hade bara ätit frukost + körsbär, kändes ju extremt bra. Var så himla sur och stod knappt ut med mig själv. Fanns inte en matbit hemma dock så fick gå och köpa.. ahh vad hemska timmar det var hah..
Men nu har jag fått mat och coolat ner. Vill in till malmöfestivalen och köpa bränndamandlar men frågan är om man pallar .. jaja :) skola imorgon, lite ångest på de men har bara 2 lektioner så :) PUSSSSS


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0