Sovit..

Sov i 2 ½ timme, känns väldigt väldigt skönt nu!
Idag är en sån dag jag verkligen inte känner för att träna..
jag hatar att jag MÅSTE, senast jag gjorde det var nämligen 3 dagar sedan (måndag)
så måste ta tag i det, har dessutom ätit så jävla mycket skit och mat i allmänhet på sista tiden så måste komma igång ordentligt.. men fan.. idag just, blä..

Klockan 18 ska Anna från jobb uppträda, vill se det.. kanske går förbi en sväng men Ella :) Sen kl 19 är det Linnros, det ska vi se! Tror träningen får bli sen vid 20 någongång, ahhhh

Nä nu ska jag klä mig. Fattar inte är helt mööööööööööööör

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag måste också träna idag. åtminstone en promenix.

2010-08-26 @ 18:28:10
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0